I blogere proganjaju, zar ne?

Miljan Džeferdanović

Ovo je prvi od tri današnja komentara, pristigla od iste osobe.

Pre preostala dva i par komentara od prethodnog dana, kratka ispovest. Pre nego što sam počela da pišem blog, smatrala sam da blogeri koji se žale na „progonitelje“ preteruju, nastojeći da sebi pridaju značaj. Elem, izvesni Miljan Džeferdanović, sekretar Organizacije gluvih i nagluvih u Zrenjaninu, potrudio se da mi pokaže da nisam u pravu.

Komentari ovog tipa, upućeni na moj račun, ali i na račun drugih komentatora na mom blogu (te nisam želela da „uslikam“), kao i prijatelja s Fejsbuka (nema pristup mom profilu, ali nastoji, praveći svakodnevno naloge pomoću kojih pokušava da me „frenduje“), ne prestaju već nekoliko meseci. Ne prestaju ni nakon što sam ga blokirala, tako da se njegovi komentari ne objavljuju. Ako pogledate levi gornji ugao screenshota, primetićete da je IP adresa uvek ista (komentare šalje s posla), ali se mail adrese često menjaju. Na jednom od donjih screenshotova, mail je precrtan iz prostog razloga što je „moj stalker“ napravio nalog na ime jednog od mojih Fejsbuk prijatelja. Možda mu ovim postom činim plezir, ali nek’ ide život.

Miljan Džeferdanović

Miljan Džeferdanović

10 comments

  1. igor ljubin.....

    Sonja,
    izvini na obraćanju koje sugeriše prisnost, ali mi nije jasno zašto ne prijaviš ovog ‘čoveka’ policiji?! Zar da nekoliko meseci trpiš njegove uvrede, u nadi da će ga ludost proći, i uz ravnodušan komentar ‘nek ide život’?!
    Nisam primetio da si ikada u svojim tekstovima nekoga uvredila, ali ću se uzdržati da bilo šta još pohvalno kažem (a imalo bi toliko toga da se kaže), jer tada bi izgledalo da sam te uzeo u zaštitu, da te ‘branim’ od ovakvih!
    Uopšte nije važno šta ti njemu činiš tekstovima u kojima ga i ne pominješ, važno je da te neko ugrožava, a koliko sam shvatio – i preti!!
    Koliko još vremena treba da prođe, i koliko još uvreda i pretnji, pa da kažeš da je dosta?! A zašto je i tada dosta, zašto te ne bi vređao još koji dan ili mesec, možda godinu ili dve?!

    Sviđa mi se

    • I ovo sam nerado uradila. Prvo, ne volim da se predstavljam kao žrtva; drugo, izgleda da je to deo „blogosfere“. Ja sam čak neko vreme uredno i objavljivala njegove komentare – dok nisu prerasli u isključivo psovanje i vređanje, pa još upućeno i ljudima koji samo komentarišu na mom blogu i nemaju sa mnom lično veze.
      Hvala na podršci.
      Pozdravljam te. 🙂

      Sviđa mi se

      • igor ljubin.....

        Samo ću kratko da dodam: prijavljivanjem nekog ti se ne predstavljaš kao žrtva, žrtva si isključivo ako mesecima trpiš uvrede, psovanje i pretnje. Deo blogosfere jesu nažalost sporadične uvrede, koje nisu opravdane čak i kad ima nekog povoda, ali višemesečne pretnje i uvrede delo su poremećene osobe, i tu nema nikakve ravnodušnosti i sleganja ramenima!
        Nadam se da će ovaj manijak prestati da te uznemirava, i da će potražiti pomoć koja mu je svakako potrebna, za njegovo dobro.
        A za naše dobro, očekujem i dalje odlične i uravnotežene tekstove :-).

        Sviđa mi se

  2. Snezana

    Koliko god sam pobornik slobode interneta (u opste mentalne slobode) toliko sve cesce i cesce razmisljam da sa slobodom interneta dajemo slobodu bolesnim,iskompleksiranim umovima,a to moze poprimiti zarazni karakter u ovo doba niti tamo,niti ovamo.
    Ne razumem zasto ako se nesto nekome ne svidja zasto to prati i cita,resenje je vrlo jednostavno.Mada za sve probleme su jednostavna resenja,ali ih covek komplikuje.
    Snezana

    Sviđa mi se

    • Hvala, Snežana.
      Upravo iz tog razloga – zbog vere u slobodu, pa makar i samo na internetu, puštala sam komentare ovog čoveka, koji nikad nisu bili baš pristojni. Računala sam da nemam prava da sad ja namećem neke estetske kriterijume. U redu, možda je to i stil. Vremenom je eksaliralo, pa sam uvela zabranu. Sada ih neka worpress aplikacija, zvana aksiment, odstranjuje automatski, ali ja mogu da ih vidim. Retko pogledam. Ne obraćam pažnju. Vidim, međutim, da se stvar nastavlja, pa sam rešila da ne ignorišem više.
      Pozdrav.

      Sviđa mi se

  3. „Ne laje kuče sela radi, nego sebe radi“ – i taj što piše, kao besan pas na povocu moćnih gospodara ipak oseća da je slobodno mišljenje opasno za njegove gospodare, a samim tim bi i on izgubio svoj deo kolača (takvi kučići jedu i kolače ;)).
    Veoma je neprijatno suočavati se sa tim anonimnim izlivima prostote i gluposti – ali barem je jasno koliko smo malobrojni i nezaštićeni u svakom pogledu.
    A svakako i sigurno sve može da bude drugačije… ispravno, moralno, objektivno pošteno i pravedno.

    Sviđa mi se

  4. vesna ilic

    Ovim putem se obracam doticnom gospodinu ciji nacin komunikacije ocigledno uznemirava. Postoji mnogo nacina da se nesto kaze, pitanje je zasto ste Vi izabrali bas ovakav nacin da bi ste se obratili Sonji. I da jeste to sto Sonja radi cist intelektualizam, pa sta onda, kako to Vama smeta, Vi u svakom slucaju imate izbor, citajte i pratite neki drugi blog koji vama Vise odgovara ili objasnite, evo ja sam bas radoznala, kako taj intelektualizam moze meni ili drugima, koji citamo Sonjine tekstove, da naskodi, ako se za to mozda brinete.
    Mislim da je u pitanju to sto i Vi zelite da “ impresionirate “ i privucete paznju ali razmislite o nacinu na koji to radite. S postovanjem onog dela Vase licnosti koji ce da razmisli o svemu ovome, ja Vas pozdravljam.

    Sviđa mi se

  5. … deo odrastanja se odvija i na socijalnim mrežama. Napomenuo bih da nije nužno smatrati godine (njihov broj) reperom da bi se konstatovao proces, koji nekada može „poraniti“ dok nekada može i dobro okasniti 😉

    Sviđa mi se

  6. Zašto blogujem? Na to pitanje još uvek sebi nisam dao odgovor. Ali, kada posetim tuđi blog imam utisak da sam gost a da je vlasnik tog bloga domaćin.

    Sviđa mi se

Ostavite komentar

