Ima li lekara u domu zdravlja?

Kao što ćete čuti na audio snimku koji sledi, ima. Medicinska sestra Doma zdravlja u Boru žali se pacijentu da sama pokriva dva doktora. Užasno je ljuta što je zadržava na telefonu, pokušavajući da učini nemoguće – da zakaže rutinski susret sa svojim izabranim lekarom. Uostalom, njegov lekar je, kaže, ionako zauzet i ne može da mu zakaže pregled. Neka dođe s knjižicom u sedam ujutru i čeka, pa ako ga lekar primi – primi.

Pacijent je otac mog prijatelja, hronični srčani bolesnik. Njegov drugi hronični problem – zakazivanje prijema kod lekara. Kako živi 15 kilometara od Bora, u čijem se Domu zdravlja leči, nastoji da odlazak lekaru – po recepte za redovnu mesečnu terapiju – zakaže telefonom. Redovno se događalo da u Bor odlazi uzalud; lekar je često odsutan, a oni koji bi ga mogli zameniti – prebukirani. No, ni zakazivanje telefonom nije rutinska stvar niti teče glatko. Poučen pređašnjim iskustvima, ovih dana je snimao svoje bezuspešne pokušaje da zakaže susret sa izabranim doktorom. Poslušajte:

7 comments

  1. Povratni ping: Ima li lekara u domu zdravlja? | Žene sa Interneta

  2. au…mica ubica na kraju! neodgovorno, ugrožavajuće i ponižavajuće ponašanje!
    žena mi je lekar i efikasni lekari ovakve redovne dolaske po terapiju rešavaju tako da pacijent u zakazanom terminu samo dođe po recept koji mu treba, eventualno da donese na pregled podatke o praćenju pritiska radi kontrole…brat bratu 3 minuta posla za onog ko radi svoj posao.

    Sviđa mi se

  3. milena

    ovako je kod nas na internom,mozete umreti od srca dok zakazete kod doktorke, gora je sestra Aleksandra od svih internista, kaze da se zakazuje a kad hocete da zakzete kod doktorke Vesne ne moze prebukirana je i ne mozete joj prici ni sa leve ni sa desne strane, drska, bezobrazna, bezobzirna i sve najgore…

    Sviđa mi se

  4. finadama

    Reblogged this on fina_dama.

    Sviđa mi se

  5. Ivana

    Sramota!!! Srbijo, šupku! Ja bih otišla tamo i j….. im sve po spisku, a onda bi mi srce trokiralo! I ko bi onda bio kriv?! Svaka čast ovom gospodinu na strpljenju!

    Sviđa mi se

  6. Marijana

    A sta fali zakazivanju za ponedeljak? Valjda je rok u kome lekar mora da vas pirmi mesec dana?

    Sviđa mi se

  7. Ovako sam ja slično prošli sa zakazivanjem kod logopeda za dete.

    Sviđa mi se

Ostavite komentar

